Pentosin FFL-Racing

Κατασκευαστής: Pentosin

PENTOSIN FFL-RACING

 



Τελική Τιμή: 190,00 €
Κωδικός Προϊόντος: 20085
Οι Τιμές των προϊόντων περιλαμβάνουν Φ.Π.Α.
Συσκευασία Tooltip

Περιγραφή

Το PENTOSIN FFL-Racing είναι ένα ειδικό πλήρως συνθετικό λιπαντικό μετάδοσης κίνησης (βαλβολίνη), το οποίο αναπτύχθηκε αποκλειστικά για την εφαρμογή στα νέα κιβώτια ταχυτήτων διπλών συμπλεκτών (DCT) του Nissan GT-R R35. Αυτή η μετάδοση κίνησης είναι ένα υψηλά ανεπτυγμένο σύνθετο σύνολο υψηλής τεχνολογίας, το οποίο θέτει εξαιρετικά απαιτητικές προϋποθέσεις για το λιπαντικό μετάδοσης κίνησης (βαλβολίνη). Για να εξασφαλιστεί μια τέλεια λειτουργία μακράς διαρκείας του κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DCT), έχει αναπτυχθεί ειδικά για να αντιστέκεται κατά των ασυνήθιστων υψηλών θερμικών απαιτήσεων των σπορ κιβωτίων ταχυτήτων των Nissan GT-R R35. Για να αποφευχθούν οι θορυβώδεις συνέπειες συγκρατήματος-ολίσθησης [stick slip] (τρίξιμο) των συμπλεκτών κατά την εκκίνηση και σε υψηλές θερμοκρασίες, τα χαρακτηριστικά τριβής του έχουν προσαρμοστεί αναλόγως. Όλα τα κρίσιμα κριτήρια της απόδοσης του λιπαντικού κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DCT), όπως πχ. Η απόδοση ψυχρής ροής, η σταθερότητας διάτμησης, η απώλεια εξάτμισης και η σταθερότητα φθοράς, έχουν αρθεί στα υψηλότερα δυνατά επίπεδα. Έχει αναπτυχθεί εντελώς πρόσφατα και έχει βελτιστοποιηθεί ειδικά σε συνεργασία με μετατροπείς και οδηγούς αγώνων των κατόχων Nissan GT-R R35 για να ικανοποιήσει τις διάφορες προκλητικές ειδικές απαιτήσεις απόδοσης του λιπαντικού κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DCT). Επομένως για μια τέλεια απόδοση κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DCT), πρέπει με κάθε τρόπο να αποφευχθεί να αναμειχθεί με οποιοδήποτε άλλο λιπαντικό μετάδοσης κίνησης (βαλβολίνη) κατά τη διάρκεια της συντήρησης.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
 
Ταξινόμηση προϊόντος  
Δεν ταξινομείται ως επικίνδυνο.  
2008A5 5 L
Τυπικές πληροφορίες
  Μονάδα Αποτέλεσμα Μέθοδος
Εμφάνιση   Φωτενό & καθαρό DIN 10964
Πυκνότητα στους 15 ºC kg/m3 844 DIN EN ISO 12185
Κινηματικό ιξώδες στους 100 ºC mm2/s 6.5 DIN EN ISO 3104
Κινηματικό ιξώδες στους 40 ºC mm2/s 31.6 DIN EN ISO 3104
Δυναμικό ιξώδες στους -40 ºC mPa*s 6400 ASTM D 2983
Δείκτης ιξώδους   166 DIN ISO 2909
Σημείο τήξης ºC < -60 ISO 3016
Σημείο ανάφλεξης με τη μέθοδο COC ºC 223 DIN EN ISO 2592
Απώλεια εξάτμισης 1h στους 200 ºC mass% 3.7 DIN 51 581 - 1
Δοκιμή κωνικού ρουλεμάν κυλίνδρων, απώλεια διάτμησης (192h) % 3.9 CEC - L - 45 - A - 99
Δοκιμή κωνικού ρουλεμάν κυλίνδρων, ιξώδες μετά τη διάτμηση (192h) mm2/s 6.2 CEC - L - 45 - A - 99
FZG δοκιμή φθοράς Α10 / 16.6R / 90 Αποτυχία σταδίου φορτίων 9 DIN ISO 14635 - 1